Zwangerschapsyoga

Wil je optimaal genieten van je zwangerschap, heb je behoefte aan ontspanning, wil je balans tussen lichaam en geest, en bewust contact maken met je baby in je buik? Zwangerschap is een hele speciale onvergetelijke belevenis die je met behulp van yoga nog intenser ervaart. Zwangerschapsyoga is niet iets ‘zweverigs’, maar is er juist op gericht om je met beiden benen op de grond te laten staan. Yoga tijdens je zwangerschap maakt niet alleen je spieren soepel en sterk, maar geeft je ook innerlijke kracht en balans om jouw zwangerschap en bevalling zo ontspannen mogelijk te laten verlopen.

Omdat wij zelf ook een babytje verwachten rond januari. Zullen de lessen in principe doorgaan tot de kerstvakantie.zwangerschapsyoga 1

Wat doe je?

Tijdens de lessen is er tijd en aandacht voor jezelf en de baby in je buik. Naast yoga-oefeningen, wordt er onder andere aandacht besteed aan ademhaling, lichaamshoudingen bij zitten, staan, liggen en bevalling, massage-oefeningen voor de zwangerschap en bevalling (eventueel met partner), oefeningen om contact met je kindje te versterken en het uitwisselen van ervaringen met andere aanstaande moeders. Hier is ook ruimte voor na de les met een kopje thee.

Wat heb je nodig?

Om aan de zwangerschapsyoga lessen deel te nemen, hoef je geen yoga-ervaring te hebben. Je kunt met de lessen beginnen als je tussen 16 en 26 weken zwanger bent. Je kan met zwangerschapsyoga doorgaan tot het einde van je zwangerschap.
Draag tijdens de les makkelijk zittende (laagjes) kleding. Neem een grote (hand)doek, een waterflesje, en warme sokken.

Vrijdag: 10:00 tot 11:30 uur.
Proefles: € 15,00
Leskaart 8 lessen: € 99,00

voor meer informatie mail: info@yoganextdoor.nl 
Docent: Michelle Tarenskeen